Stakston

Mediestrategen Brit Stakston. Allt om digitalisering, kommunikation, medier och PR

  • Hem
  • Föreläsningar & workshops 2024
  • #backademokratin
  • Almedalen 2025?
  • Kontakt
    • Om Brit Stakston
  • I medierna
  • Publicerat
  • Digitalisering
  • Arkivet

Powered by Genesis

Du är här: Hem / Arkivet / En intensiv start på året

En intensiv start på året

februari 8, 2009 by Brit Stakston Lämna en kommentar

Total tystnad från min sida i flera veckor. Vad jag längtar efter att blogga. Få ner alla dessa nya funderingar om vad som krävs för att sociala medier i marknadsmixen blir en naturlig del. Alla dessa nutidsskildringar som behövs dokumenteras för om någon månad är de självklara och något vi kommer skratta åt att vi ens diskuterade. Men dokumentationen av dem ger verktyg för framtida reflektioner och mod för nya förändringar. För de kommer ju. Hela tiden. Återkommer till detta i en annan postning.

Bloggtystnaden beror på att tiden har varit knapp av förklarliga skäl.  Har dessutom också haft många kurser och föreläsningar.

I sin enkelhet ger det här videoklippet några tips om hur företag ska förhålla sig till sociala medier. En kortare intervju gjord med mig hos Marknadsföreningen i Göteborg efter en välbesökt tillställning där åhörarna satt som tända ljus – nyfikna och ivriga att sätta igång. I inslaget finns också Fredrik Olsson från Miami Guerilla Agency och Kristina Cohn Linde från Marknadsföreningen i Göteborg.

Tack för inbjudan MiG och om någon vecka återkommer jag till  Göteborg, denna gång bland annat till Miami Guerilla Agency för ett frukostseminarium. Hör av dig till dem om du vill få en inbjudan, fredrik [@] miami.se.

Arkiverad under: Arkivet

Lämna ett svar Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Stakstontweets

Tweets by @britstakston

StakstonInsta

Loading...

Gallery