Stakston

Digitalisering, demokrati och kommunikation – Brit Stakston analyserar vår tid.

  • 🏠 Start
  • Boka mig som föreläsare
  • Om Brit Stakston
  • Aktuell i media
  • Digitalisering
  • Publicerat
  • 🗂️ Arkivet
  • 💬 Kontakt

Powered by Genesis

Hem » Fejk-PR och journalisters roll

Fejk-PR och journalisters roll

november 6, 2013 by Brit Stakston 1 kommentar

Deltog i helgens Fajkon-konferens, en journalistisk knytkonferens. Här är min presentation om Fejk-PR.

Arkiverad under: Digitalisering

Om Brit Stakston

Föreläsare och strateg med fokus på digitalisering, demokrati och kommunikation. Brit Stakston har i över tre decennier analyserat hur digital utveckling formar samhällen och medier.

Trackbacks

  1. Stakstons tyckarverkstad » Arkiv » DN gör briljant journalistik av sin digitala kompetens skriver:
    februari 5, 2015 kl. 8:10 f m

    […] Att ha förmågan att se igenom varenda digital folkstorm.Vare sig de startas av gräsrotsrörelser eller strukturerade arméer tillhörande veganrörelser, vaccinationsindustrin eller bara ett gäng reklamare som kör fejk-kampanjer. […]

    Svara

Lämna ett svar Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Följ mig i sociala medier

Instagram LinkedIn Bluesky
Blankspot

Reportagesajten Blankspot

Brit Stakston är medgrundare till Blankspot och bevakar här demokrati, digitalisering och förändringskraft i världen.

Klicka här