Stakston

Mediestrategen Brit Stakston. Allt om digitalisering, kommunikation, medier och PR

  • Hem
  • Föreläsningar & workshops 2024
  • #backademokratin
  • Almedalen 2025?
  • Kontakt
    • Om Brit Stakston
  • I medierna
  • Publicerat
  • Digitalisering
  • Arkivet

Powered by Genesis

Du är här: Hem / I media / Brit Stakston tycker till hos Dagens Media

Brit Stakston tycker till hos Dagens Media

december 18, 2014 by Brit Stakston Lämna en kommentar

tyckarverkstad

Summerar året hos Dagens Media i min egen tomteverkstad ”Stakstons tyckarverkstad” och har hittills hunnit med att utse:

Årets skräpsajt som väcker frågor inför 2015

Årets upplevelse som delas av över 69 000 personer

Årets varumärke som kanske blir lite för rätt…

Årets bästa och sämsta fingertoppskänsla om hur rätt och hur fel det kan bli

Årets ord summerar supervalåret – om hur KÄBBEL är ett oroande epitet som klistrats på politiken

Årets selfie startade en gruppselfievåg – några favoritselfies från året och vad de visar

Fysisk uttrycksform vinnaren trots vår digitala samtid – om hur demonstrationer och manifestationer blommar mer än någonsin

Årets hashtagg och vikten av digital kompetens – en solskenshistoria om den mediemakt digital kompetens ger

Har även kommenterat aktuella frågor såsom attentatet mot satirsajten Charlie Hebdo.

Följ den och tyck till – vad är dina bästa exempel på ovanstående!

 

 

Arkiverad under: I media Taggad som: Digitala årsspaningar, Stakstons tyckarverkstad

Lämna ett svar Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Stakstontweets

Tweets by @britstakston

StakstonInsta

Loading...

Gallery