Stakston

Mediestrategen Brit Stakston. Allt om digitalisering, kommunikation, medier och PR

  • Hem
  • Föreläsningar & workshops 2024
  • #backademokratin
  • Almedalen 2025?
  • Kontakt
    • Om Brit Stakston
  • I medierna
  • Publicerat
  • Digitalisering
  • Arkivet

Powered by Genesis

Du är här: Hem / I media / Journalistiken och förtroendet

Journalistiken och förtroendet

februari 18, 2016 by Brit Stakston Lämna en kommentar

Fortsätter medierna på denna väg där jakten på nya affärsmodeller, en medielogik där man flirtar med de digitala opinionsbildarna och snabbheten är viktigare än det journalistiska hantverket så finns det en uppenbar risk att man helt sågar av den journalistiska gren av förtroende som man sitter på.

Ur debattartikel i Medievärlden signerad Torbjörn Sjöström, VD, Novus och Brit Stakston.

Arkiverad under: I media

Lämna ett svar Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Stakstontweets

Tweets by @britstakston

StakstonInsta

Loading...

Gallery