Stakston

Digitalisering, kommunikation och PR

  • Hem
  • Kurser & föreläsningar
  • #backademokratin
  • To be or not i Almedalen?
  • Kontakt
    • Om Brit Stakston
  • I medierna
  • Publicerat – från bok till podd
  • Digitalisering
  • Arkivet

Powered by Genesis

You are here: Home / Opinionsbildning / Almedalen är Twitter IRL – utan trollen

Almedalen är Twitter IRL – utan trollen

maj 28, 2015 by Brit Stakston Leave a Comment

Fick chansen att nörda loss om Almedalen och dess syfte i podden Passion för kommunikation av Cision. I samtalet hör vi mig och Alexander Mason från Cision samtala om  vem Almedalen är till för och hur viktig är den digitala närvaron, är några av frågorna som diskuteras när jag tipsar både besökare och arrangörer om hur de kan agera under den vecka där konkurrensen om förtjänat utrymme är som störst.

 

Filed Under: Opinionsbildning Tagged With: Alexander Mason, Almedalen, cision

Lämna ett svar Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

Stakstontweets

Tweets by @britstakston

StakstonInsta

Loading...

Gallery