Stakston

Mediestrategen Brit Stakston. Allt om digitalisering, kommunikation, medier och PR

  • Hem
  • Föreläsningar & workshops 2025
  • #backademokratin
  • Almedalen 2025?
  • Kontakt
    • Om Brit Stakston
  • I medierna
  • Publicerat
  • Digitalisering
  • Arkivet

Powered by Genesis

Du är här: Hem / Opinionsbildning / Almedalen är Twitter IRL – utan trollen

Almedalen är Twitter IRL – utan trollen

maj 28, 2015 by Brit Stakston Lämna en kommentar

Fick chansen att nörda loss om Almedalen och dess syfte i podden Passion för kommunikation av Cision. I samtalet hör vi mig och Alexander Mason från Cision samtala om  vem Almedalen är till för och hur viktig är den digitala närvaron, är några av frågorna som diskuteras när jag tipsar både besökare och arrangörer om hur de kan agera under den vecka där konkurrensen om förtjänat utrymme är som störst.

 

Arkiverad under: Opinionsbildning Taggad som: Alexander Mason, Almedalen, cision

Lämna ett svar Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Stakstontweets

Tweets by @britstakston

StakstonInsta

Loading...

Gallery