Stakston

Mediestrategen Brit Stakston. Allt om digitalisering, kommunikation, medier och PR

  • Hem
  • Föreläsningar & workshops 2025
  • #backademokratin
  • Almedalen 2025?
  • Kontakt
    • Om Brit Stakston
  • I medierna
  • Publicerat
  • Digitalisering
  • Arkivet

Powered by Genesis

Du är här: Hem / Opinionsbildning / Almedalen som arena för att nå ut med budskap

Almedalen som arena för att nå ut med budskap

juni 26, 2015 by Brit Stakston Lämna en kommentar

Fick möjligheten att prata ännu mer om Almedalen och hur man får ut mest av Almedalsveckan, den här gången för tidningen Omvärlden. Vi pratar om Almedalen verkligen är den bästa arenan för den som vill nå ut med ett budskap? Eller är det mötesplatsen och nätverkandet som är grejen? Vad krävs för att biståndsfrågorna ska ta plats på agendan? I Utvecklingssamtalet var det Fredrik Wass som intervjuade oss ”tre rutinerade arrangörer och besökare” med våra bästa tips inför årets Almedalsvecka. De andra två intervjuade var Noak Löfgren från Biståndsdebatt.se och Carl Lagerqvist från Rädda Barnen.

Arkiverad under: Opinionsbildning Taggad som: Almedalen

Lämna ett svar Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Stakstontweets

Tweets by @britstakston

StakstonInsta

Loading...

Gallery