Stakston

Digitalisering, kommunikation och PR

  • Hem
  • Kurser & föreläsningar
  • #backademokratin
  • To be or not i Almedalen?
  • Kontakt
    • Om Brit Stakston
  • I medierna
  • Publicerat – från bok till podd
  • Digitalisering
  • Arkivet

Powered by Genesis

You are here: Home / Opinionsbildning / Att göra det mesta av Almedalen

Att göra det mesta av Almedalen

maj 28, 2017 by Brit Stakston Leave a Comment

Frågan om Almedalens vara eller icke-vara dyker upp varje år. Om jag är känd som internetentusiast så är kärleken lika start för Almedalen. Här är jag inbjuden till en aktuell paneldiskussion arrangerad av Spotlight PR.

Bli inspirerad och se till att planera din bästa Almedalsvecka nu.

Panelen består av förutom mig även Kenneth Hultgren, kommunikationschef Sverige, Nordic Choice Hotels samt Dani Backteg, rådgivare på Spotlight PR.

Under seminariet tog vi upp vilka ämnen som tros bli aktuella och vad vi anser att man ska tänka på när man planerar inför Almedalensveckan. Hur lägger man upp strategierna inför veckan? Vågar man vara öppen för nya frågor strax innan Almedalsveckan? Ska man ha ett event eller är det bättra att vara med på någon annans event? Till sist gav deltagarna även sina bästa tips för den som vill vara med.

Se hela seminariet hos Spotlight PR här.

 

Filed Under: Opinionsbildning Tagged With: Almedalen

Lämna ett svar Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

Stakstontweets

Tweets by @britstakston

StakstonInsta

Loading...

Gallery