Summerar året hos Dagens Media i min egen tomteverkstad ”Stakstons tyckarverkstad” och har hittills hunnit med att utse:
Årets skräpsajt som väcker frågor inför 2015
Årets upplevelse som delas av över 69 000 personer
Årets varumärke som kanske blir lite för rätt…
Årets bästa och sämsta fingertoppskänsla om hur rätt och hur fel det kan bli
Årets ord summerar supervalåret – om hur KÄBBEL är ett oroande epitet som klistrats på politiken
Årets selfie startade en gruppselfievåg – några favoritselfies från året och vad de visar
Fysisk uttrycksform vinnaren trots vår digitala samtid – om hur demonstrationer och manifestationer blommar mer än någonsin
Årets hashtagg och vikten av digital kompetens – en solskenshistoria om den mediemakt digital kompetens ger
Har även kommenterat aktuella frågor såsom attentatet mot satirsajten Charlie Hebdo.
Följ den och tyck till – vad är dina bästa exempel på ovanstående!
Lämna ett svar